کسب و کار

5 دلیل برتری تیم های فروش در سال 2022 – در حالی که دیگران این کار را نکردند

5 دلیل برتری تیم های فروش در سال 2022 – در حالی که دیگران این کار را نکردند

گزارش استراتژی و روند فروش می گوید که 42٪ از فروشندگان در سال 2021 از اهداف خود فراتر رفتند، مقدار مشابهی به سادگی به اهداف خود رسیدند و 16٪ عملکرد ضعیفی داشتند.

marketing team at meeting high-fiving and smiling

در سال 2022، 41 درصد از فروشندگان از اهداف خود فراتر رفتند و به همان میزان نیز به آنها رسیدند. 18 درصد گفتند که عملکردشان بدتر از اهدافشان بوده است.

بیایید بررسی کنیم که نمایندگان فروش با عملکرد برتر چگونه به اهداف خود دست یافتند.

Free Download: Sales Plan Template

موثر در مقابل. فروش ناکارآمد — چرا تیم ها برتر شدند

تیم‌های فروش که به اهداف خود دست یافتند و از آنها فراتر رفتند، استراتژی‌ها و عوامل مختلفی را گزارش کردند که در موفقیت آنها مؤثر بود.

effective vs ineffective sales

1. تراز فروش و بازاریابی

فروشندگانی که در سال 2022 از اهداف خود بهتر عمل کرده‌اند، احتمالاً در شرکت‌هایی با تیم‌های فروش و بازاریابی همسو کار خواهند کرد. و مهمترین مزایای فروش و همسویی بازاریابی این است که باعث افزایش درآمد و بهبود تجربه مشتری می شود.

benefits of alignment

منبع تصویر

2. استفاده از CRM.

فروشندگان موثر CRM به عنوان بخش بسیار مهمی از فرآیند فروش آنها است. این امر منطقی است زیرا یک CRM به شما کمک می کند فرآیند فروش خود را حول مشتریان خود متمرکز کنید، و درک نکات دردناک آنها، ارائه پیشنهادات ارزشی و رفع نیازهای آنها را آسان تر می کند.

مزایای استفاده از CRM این است که به شما کمک می‌کند تیم‌ها را تراز کنید، داده‌ها را در یک مکان ادغام و همگام‌سازی کنید، و وظایف را خودکار کنید تا در زمان صرفه‌جویی کنید تا نمایندگان بتوانند روی مهم‌ترین چیزها تمرکز کنند – گفتگو با سرنخ‌ها.

3. فعال سازی فروش

فروشندگان در مشاغل دارای تیم‌های اختصاصی فعال‌کننده فروش عملکرد بهتری را در برابر اهداف گزارش کردند. نسبت به شرکت هایی که این کار را نمی کنند.

این بدان معناست که یک استراتژی فروش موثر که باید در نظر گرفته شود، ایجاد یک تیم فعال کننده فروش یا حمایت از ابزارهای فعال سازی فروش. گزارش ما همچنین نشان داد که موثرترین انواع محتوای فعال کننده فروش برای برنده شدن در معاملات عبارتند از دموی محصول، توصیفات مشتری، و تحقیقات بازار.

effective contentمنبع تصویر

4. ابزارهای مدیریت فروش

39% از نمایندگان فروش با عملکرد بالا می‌گویند که از ابزارهای مدیریت فروش استفاده می‌کنند، به این معنی که مدیران فروش احتمالاً زمانی را صرف این می‌کنند که اطمینان حاصل کنند که نمایندگان در تمام مراحل فرآیند فروش آموزش دیده‌اند، آموزش دیده‌اند و احساس حمایت می‌کنند.

5. فروش اجتماعی

نمایندگان فروش با عملکرد برتر می گویند که پلتفرم های شبکه های اجتماعی برای موفقیت آنها مهم هستند. هنگام فروش اجتماعی، دو گرایش برتر از پیام‌های مستقیم استفاده می‌کنند. برای پاسخ دادن به سوالات و درگیر کردن مشتریان بالقوه و نزدیک شدن به رسانه های اجتماعی به عنوان یک موتور جستجو برای یافتن سرنخ.

علاوه بر این، فروشندگان می‌گویند که سرنخ‌هایی که از رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند، دومین سرنخ با کیفیت هستند.

تیم های فروش ناکارآمد چگونه مقایسه می شوند؟

تیم‌های فروش که گزارش کردند در سال 2022 به اهداف خود نرسیده‌اند:

  • 35% کمتر احتمال دارد که بگویند فروش/بازاریابی در شرکت‌هایشان هماهنگ‌تر شده است.
  • 17% کمتر احتمال دارد که بگویند CRM برای فرآیند فروش آنها بسیار مهم است.
  • 12٪ کمتر احتمال دارد که بگویند شرکتشان یک تیم فعال فروش اختصاصی دارد.
  • 12٪ کمتر احتمال دارد که بگویند هنگام فروش از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.
  • 10% کمتر احتمال دارد که بگویند از ابزارهای مدیریت فروش استفاده می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روندهای فروش در سال 2022 و کارهایی که تیم های فروش انجام می دهند، گزارش استراتژی و روند فروش.

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا